25.11.2022 02:24:25
Останнім часом ми суттєво сповільнили розробку нових сервісів та випуск оновлень у зв'язку з неадекватністю рашистів. Наші системи функціонують повноцінно та стабільно і у випадку відключення основної локації в України, всі сервіси автоматично перемикаються на іноземні дата-центри. Тому наш сервіс доступний 24/7 з будь-якої точки світу. Сьогодні випала нагода провести нічне оновлення поки є світло та ми можемо повноцінно провести всі необхідні процедури.
Багато клієнтів та наших партнерів неодноразово звертались з проханням повернути смс-сповіщення про дату завершення договору. Ви просили - ми зробили. Ми не лише повернули сервіс, а й удосконалили його. В кабінетах продавців з'явився новий пункт меню “Клієнти”. В даному розділі можна побачити перелік своїх клієнтів та інформацію про них, а також договори клієнтів. Окрім цього, навпроти кожного клієнта є два слайдери, що дозволяють активувати автоматичну розсилку привітань з днем народження та нагадування про завершення договору страхування. СМС про завершення дії договору надсилається за 7 днів до дати завершення. В обох випадках в смс ми додаємо контактний номер телефону менджера, що укладав договір. На даний момент всі повідомлення вимкнені і для активації розсилки, потрібно перейти в розділ “Клієнти” та активувати дану функцію.
Окрім випуску нового сервісу, ми провели низку мінорних оновлень по ядру системи.
Хочемо звернути увагу на те, що у випадку відсутності електроенергії, наші можливості по підтримці знижуються і ми не завжди маємо змогу оперативно реагувати на звернення. Якщо немає інтернет з'єднання чи покриття мобільних операторів - доступ до віддалених дата-центрів у нас зникає. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб виправити дану ситуацію, але не все залежить від нас.
Бережіть себе і все буде Україна!